Zasada nr 1:
Jeśli zostałeś naznaczony przez Trackera oznacza to, że noc ciebie wybrała. Będziesz przechodzić przemianę, aby w końcu stać się wampirem. Jednak jeśli twoje ciało odrzuci przemianę, umrzesz.
Zasada nr 2:
Jeśli zostałeś naznaczony musisz opuścić dom i przenieść się do Domu Nocy, gdzie rozpoczniesz naukę jako adept, przez kolejne 4 lata.
Zasada nr 3:
W Domu Nocy zajęcia rozpoczynają się o godzinie 20.00 wieczorem, a kończą się o 3 nad ranem. Wszystkie sale są otwarte aż do świtu.
Zasada nr 4:
Nigdy nie można być na długo z dala od dorosłego wampira. I to nie jest tak, że przekształcisz się w dynię, ale jest to coś poważniejszego.
Zasada nr 5:
Oficjalne rytuały odbywają się w świątyni Nyks dwa razy w tygodniu. Na ceremonii rozpoczęcia,
należy skręcić na wschód, południe, zachód i północ aby wezwać żywioły w następującej kolejności: powietrze, ognień, wodę i ziemię.
Zasada nr 6:
Jeśli jeden z kotów w szkole wybierze ciebie to będziesz należeć do niego.
Nie na odwrót.
Zasada nr 7:
Każda kapłanka posiadające powinowactwo lub szczególne dary, była obdarzona przez Nyks.
Zasada nr 8:
Jeśli kiedykolwiek opuścisz teren szkoły nie możesz nosić jakiejkolwiek części szkolnego mundurka i musisz ukrywać swoje oznaczenia, tatuaże.
Zasada nr 9:
W Domu Nocy nie ma zamków. Będziesz mieć szafki w
swojej klasie. Jeżeli ktoś ukradnie coś, wampir będzie to wiedział, a także Nyks.
Jeśli zostałeś naznaczony przez Trackera oznacza to, że noc ciebie wybrała. Będziesz przechodzić przemianę, aby w końcu stać się wampirem. Jednak jeśli twoje ciało odrzuci przemianę, umrzesz.
Zasada nr 2:
Jeśli zostałeś naznaczony musisz opuścić dom i przenieść się do Domu Nocy, gdzie rozpoczniesz naukę jako adept, przez kolejne 4 lata.
Zasada nr 3:
W Domu Nocy zajęcia rozpoczynają się o godzinie 20.00 wieczorem, a kończą się o 3 nad ranem. Wszystkie sale są otwarte aż do świtu.
Zasada nr 4:
Nigdy nie można być na długo z dala od dorosłego wampira. I to nie jest tak, że przekształcisz się w dynię, ale jest to coś poważniejszego.
Zasada nr 5:
Oficjalne rytuały odbywają się w świątyni Nyks dwa razy w tygodniu. Na ceremonii rozpoczęcia,
należy skręcić na wschód, południe, zachód i północ aby wezwać żywioły w następującej kolejności: powietrze, ognień, wodę i ziemię.
Zasada nr 6:
Jeśli jeden z kotów w szkole wybierze ciebie to będziesz należeć do niego.
Nie na odwrót.
Zasada nr 7:
Każda kapłanka posiadające powinowactwo lub szczególne dary, była obdarzona przez Nyks.
Zasada nr 8:
Jeśli kiedykolwiek opuścisz teren szkoły nie możesz nosić jakiejkolwiek części szkolnego mundurka i musisz ukrywać swoje oznaczenia, tatuaże.
Zasada nr 9:
W Domu Nocy nie ma zamków. Będziesz mieć szafki w
swojej klasie. Jeżeli ktoś ukradnie coś, wampir będzie to wiedział, a także Nyks.